Menu Close

Як правильно заварювати редуктор на класиці

Чи можна заварювати редуктор?

Для повсякденної їзди можна, можливо варити, але є нюанси (мінуси будуть описані нижче) це більше йде як Іграшка, повороти бере складно на маленьких швидкостях доводиться брати зовнішній радіус так би менше навантажувати вісь і гуму, понад 20 км не так відчутне навантаження і в повороти входить добре.

Як зрозуміти, що редуктор заварений?

Коли диференціал заварений, обидва колеса змушені обертатися з однаковою швидкістю, тому при повороті обидва колеса роблять однакову кількість обертів. Така ситуація змушує ближнє до кута повороту колесо «прокручувати», у зв'язку з чим автомобіль починає поводитися зовсім інакше. Збережена копія