Як редагувати STL у MeshMixer?
Суть плагіна – перетворення STL у твердотільну модель.
- Завантажуємо Mesh Enabler.
- Вкладка 'Середовище' далі 'Налаштування' включаємо плагін в Inventor.
- Правою кнопкою миші натискаємо в дереві побудов на наші деталі та вибираємо 'Convert to base'
- Вибираємо твердотільну модель і далі працюємо із твердотільною деталлю.
Як об'єднати об'єкти в MeshMixer?
Відкрийте Meshmixer і використовуйте кнопку Import, щоб імпортувати два файли до робочої області, як показано на малюнку. При імпорті другого файлу у спливаючому вікні з'явиться запитання, чи ви хочете, щоб цей файл був відкритий у новому вікні або доданий до поточного вікна. Виберіть Додати, щоб з'єднати два файли разом.