Перше враження дуже важливе, особливо коли ви спілкуєтесь з роботодавцем по телефону. Як тільки піднімаєте трубку, вам потрібно заручитися увагою та інтересом співрозмовника. Адже ваша мета – показати свою компетентність та зацікавленість у позиції.
Насправді почати розмову можна зробити за допомогою простих, але важливих фраз. Перш за все, вам варто представитися і назвати своє ім'я. Ви можете сказати "Доброго дня, це [ваше ім'я]. Я дзвоню з приводу [ім'я вакансії], про яку я дізнався/побачив/почув." Це дозволить роботодавцю відразу зрозуміти вас та вашу мету дзвінка.
Крім того, ви можете уточнити час дзвінка, щоб переконатися, що ваш співрозмовник готовий і має час для розмови. Ви можете заперечити "Вибачте, це не найзручніший час?" або "Чи підійде вам цей час?" Це дозволить вам розпочати розмову за згодою та допоможе створити приємну та продуктивну обстановку.
Номер пункту | Зміст |
---|---|
1 | Подання. Вітання. |
2 | Вказівка свого імені та мети дзвінка. |
3 | Нагадування контексту та інтересу до вакансії. |
4 | Запит на розмову та уточнення часу, зручного для роботодавця. |
5 | Подякувати та закрити розмову. |
Як правильно розпочати розмову з роботодавцем?
Зміст:
Основні правила ведення розмови з роботодавцем
- Потрібно привітати співрозмовника та представитися. …
- На можливе запитання: "Чим займалися?" у жодному разі не відповідайте: «Хто, я? …
- Після привітання не треба запитувати: «А які у вас вимоги?» Правильніше буде: «У чому полягає робота?
Що треба говорити коли дзвониш з приводу роботи?
Приготуйте блокнот, візьміть ручку та покладіть перед очима оголошення про вакансії. Пам'ятайте: якщо в ньому вказано контактну особу, то, додзвонившись, слід звернутися до співрозмовника на ім'я і пояснити, на яку посаду претендуєте, оскільки в організації може бути вільна не одна позиція. Збережена копія
Що можна запитати у роботодавця телефоном?
П'ять питань, які потрібно поставити рекрутеру з телефону
- Які обов'язки мені потрібно виконувати? …
- Чому з'явилася вакансія? …
- Як буде оформлено трудові відносини? …
- Де мені доведеться працювати? …
- Скільки мені платитимуть?
Як правильно розпочати розмову по телефону?
З цієї причини слід телефонну розмову починати з вітання: «Доброго дня» або «Доброго ранку». Потім має бути назва компанії і добре б також ім'я людини, яка відповідає по телефону. Наприклад: «Доброго ранку! Служба роботи з клієнтами.